Vrijheid

Het is niet vanzelfsprekend, wij zijn ontzettend bevoorrecht hier geboren te zijn en te mogen leven in die vrijheid. Dat wij ook mogen stilstaan bij wat, voor ons allen,  is bevochten doe ik ieder jaar vanzelfsprekend. Wij mogen dit doorgeven aan de generatie na ons. Heel belangrijk om niet, en nooit, te vergeten

Over Tirza

Al een tijd loop ik met de gedachte om mijn gedachten op te schrijven en te delen met de rest van lezend internet. Maar kon steeds niet de juiste motivatie vinden om het te doen. Nu is het wel duidelijk voor mij. Ik wil de gedachten die ik heb over mijn geloof opschrijven en delen altijd hoor ik van mensen om mij heen dat ik dingen duidelijk kan uitleggen en dat mensen die niet geloven en het wel willen het dan een beetje beter begrijpen waar het volgens mij uiteindelijk allemaal omgaat in dit leven en de bedoeling voor het waarom we hier op de kleine draaiende kogel in de gigantische kosmos zijn. Ik ben geen theoloog integendeel ik ben een moeder, kunstenares en onderwijsassistent .
Dit bericht werd geplaatst in geloof. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

